Ο τεχνικός των Δειλινών, σε δηλώσεις που παραχώρησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας, τόνισε τη σημασία της αναμέτρησης με τον Ανθεστίωνα και κάλεσε τον κόσμο να στηρίξει την ομάδα. Παράλληλα, σημείωσε ότι γνωρίζει πως πολλοί, αν όχι όλοι, θα ήθελαν να δουν τον σύλλογο να πέφτει κατηγορία.
Αναλυτικά τα όσα είπε“Είμαστε μία ομάδα που, 28 μήνες που βρίσκομαι εδώ, πάντα δουλεύουμε σε όσο το δυνατόν πιο έντονους ρυθμούς. Δεν ξέρω αν έκανα σωστά ή λάθος που έκανα αποφόρτιση στην ομάδα την εβδομάδα που έπαιξε τα τρία παιχνίδια, γιατί η εικόνα που δείξαμε με τον ΠΑΟΚ ήταν απογοητευτική. Δεν τιμά ούτε τους ποδοσφαιριστές, αλλά ούτε και εμένα ως προπονητή. Άλλη μία τέτοια εμφάνιση είχαμε κάνει με τη Μινωική και στο πρώτο ημίχρονο με τη Χερσόνησο. Τραγικές εμφανίσεις. Σήμερα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα. Όπως είπα, περιμένουμε τη στήριξη του κόσμου γιατί το παιχνίδι που έρχεται είναι πολύ σημαντικό ενόψει της δύσκολης συνέχειας. Θα το πω όσο πιο κόσμια μπορώ. Γνωρίζω ότι είμαστε αντιπαθητικοί στην κατηγορία. Βάζω τον πληθυντικό για να μην πω για τον εαυτό μου. Όλοι κοιμούνται και ξυπνούν με το όνειρο να πέσει κατηγορία ο Π.Α.Ο. Δειλινών. Θέλω να πιστεύω ότι, αν αυτή η ομάδα πέσει κατηγορία, εγώ δεν θα είμαι προπονητής της. Γιατί θα θεωρήσω τον εαυτό μου βασικό υπεύθυνο. Αν την Κυριακή δεν βγει όλο αυτό μέσα στο γήπεδο, υπεύθυνος είναι ο προπονητής. Από ‘κει και πέρα, οι ποδοσφαιριστές είναι 25, ο προπονητής 1. Δυστυχώς για εμένα, είμαι και ολομόναχος. Επαναλαμβάνω, γνωρίζω ότι δεν είμαστε αρεστοί και γνωρίζω από πολλές πηγές ότι οι περισσότεροι θέλουν να πέσουν κατηγορία τα Δειλινά. Σε αυτό φταίω εγώ. Αυτός είμαι όμως και θα γίνω και χειρότερος. Αυτό το μήνυμα θέλω να στείλω.”


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701