Aναλυτικά τα όσα ανέφερε ο νεαρός ποδοσφαιριστής μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό: “Σε τέτοια ματς πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι, να είμαστε focus στις εντολές του προπονητή και να εκτελέσουμε αυτά που μας έχει πει. Σε κάποια σημεία ήμασταν καλοί, αλλά μπορούσαμε και πολύ καλύτερα. Κάποιες στιγμές δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι. Τώρα κοιτάμε το παιχνίδι με τον Άρη, είναι το τελευταίο και το πιο σημαντικό. Πρέπει να πάρουμε τη νίκη για να μπούμε στο 5-8“.
Aποστολάκης: “Κάποιες στιγμές δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι – Koιτάμε το παιχνίδι με τον Άρη”
Όλα όσα είπε ο Γιάννης Αποστολάκης στην Cosmote μετά το τέλος του αγώνα του OΦΗ με τον Ολυμπιακό.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701