Αναλυτικά οι δηλώσεις του έμπειρου ποδοσφαιριστή: “Ξέραμε ότι είχαμε μία επικίνδυνη ομάδα απέναντί μας, η οποία θα έβγαζε επικίνδυνες σέντρες. Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε το μηδεν, αλλά το 0-1 άλλαξε τα σχέδιά μας. Ναι, είναι τελικός με τον Άρη για το 5-8. Θα πάμε 100% με νοοτροπία νικητή, θα τα δώσουμε όλα για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς”
Νέιρα: “Θα τα δώσουμε όλα με τον Άρη για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς”
O Xoυάν Νέιρα μίλησε στην Cosmote Tv για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και το επόμενο κόντρα στον Άρη.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701