Νέιρα: “Θα τα δώσουμε όλα με τον Άρη για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς”

O Xoυάν Νέιρα μίλησε στην Cosmote Tv για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και το επόμενο κόντρα στον Άρη.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά οι δηλώσεις του έμπειρου ποδοσφαιριστή:Ξέραμε ότι είχαμε μία επικίνδυνη ομάδα απέναντί μας, η οποία θα έβγαζε επικίνδυνες σέντρες. Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε το μηδεν, αλλά το 0-1 άλλαξε τα σχέδιά μας. Ναι, είναι τελικός με τον Άρη για το 5-8. Θα πάμε 100% με νοοτροπία νικητή, θα τα δώσουμε όλα για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook