Η ανακοίνωση αναφέρει:
Το πιο σημαντικό παιχνίδι της χρονιάς έφτασε! Ο τελευταίος προημιτελικός του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, βρίσκει την ομάδα μας να πηγαίνει στην Δαμάστα, αντιμετωπίζοντας την ομώνυμη ομάδα!
Μοναδικός στόχος η πρόκριση ώστε να βρεθούμε σε ακόμα ένα Final Four, πάντα με την υποστήριξη του Κτεο Βιστακης! ΟΛΟΙ εκεί!



Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701