Κορυφώνει την προετοιμασία του ενόψει Άρη

Κορυφώνεται σήμερα η προετοιμασία του ΟΦΗ, για την επόμενη εκτός έδρας αναμέτρηση κόντρα στον Άρη (22/3, 19.00).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σήμερα το πρωί (11:00), οι «ασπρόμαυροι» θα πραγματοποιήσουν στο ΒΑΚ την προτελευταία τους προπόνηση ενόψει της αναμέτρησης με τον Άρη (22/3, 19:00), για την τελευταία αγωνιστική της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.

Η χθεσινή προπόνηση περιλάμβανε ασκήσεις τακτικής και αγωνιστικό παιχνίδι. Σε ό,τι αφορά τα πρόσωπα, ο Borja Gonzalez συνέχισε θεραπεία, ενώ ο Λευτέρης Κοντεκάς ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook