Γκόγκος: «Με σοβαρότητα μέχρι το τέλος για πρωτάθλημα και Κύπελλο»

Οι δηλώσεις του τερματοφύλακα του Εργοτέλη, πριν την αναμέτρηση με τον Αετό Ανωγείων.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Η άνοδος είναι κάτι που μας γεμίζει ικανοποίηση, καθώς ήταν ο πρώτος στόχος που είχαμε θέσει ως ομάδα από την αρχή της σεζόν. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και μαθηματικά την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα, διατηρώντας τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό που έχουμε δείξει μέχρι τώρα. Στόχος μας είναι να κρατήσουμε το καλό αγωνιστικό μας πρόσωπο και να χτίσουμε ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση ενόψει του Final 4.

Ο αγώνας της Κυριακής απέναντι στον Αετό Ανωγείων είναι απαιτητικός, όπως όλα τα παιχνίδια. Παρότι έχουμε πετύχει τον βασικό μας στόχο, προσεγγίζουμε την αναμέτρηση με απόλυτη συγκέντρωση και σεβασμό στον αντίπαλο. Θέλουμε να δώσουμε το 100% και να συνεχίσουμε τις καλές εμφανίσεις.

Προσωπικά, βλέπω την πρώτη μου χρονιά στον Σύλλογο ως μια πολύ σημαντική εμπειρία. Έχω δεθεί με την ομάδα και νιώθω πολύ όμορφα που αποτελώ μέρος της. Δουλεύω καθημερινά για να βελτιώνομαι και να είμαι έτοιμος όποτε μου ζητηθεί, με στόχο να εξελίσσομαι και να βοηθάω την ομάδα.

Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” θέλω να πω στον κόσμο της ομάδας, που είναι πάντα δίπλα μας και μας στηρίζει σε κάθε παιχνίδι, εντός και εκτός έδρας. Με χαμηλά το κεφάλι και σκληρή δουλειά θα συνεχίσουμε μέχρι το τέλος, τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στο Final 4 του Κυπέλλου, με στόχο να παρουσιάσουμε το καλύτερο δυνατό πρόσωπο και να διεκδικήσουμε ό,τι μας αναλογεί.»

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook