Γιόκιτς: «Πρέπει να είμαι κακός για να γίνω καλύτερος ηγέτης»

Ο Νίκολα Γιόκιτς ανέφερε πως προσπαθεί να γίνει… κακός, ώστε να βελτιώσει τις ηγετικές του ικανότητες.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τόνισε πως προσπαθεί να γίνει… κακός, ώστε να γίνει καλύτερος ηγέτης. Υπογράμμισε πως ο πραγματικός αρχηγός πρέπει να λέει την σκληρή πραγματικότητα και να ασκεί κριτική για να βοηθήσει τους υπόλοιπους.

«Πιστεύω ότι ως ηγέτης – μερικές φορές πρέπει να γίνεις ο κακός, και νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να κάνω. Όταν ξεπεράσω αυτό το όριο, το επόμενο βήμα είναι ότι μερικές φορές πρέπει να γίνεις ο κακός. Ναι, νομίζω ότι αυτό είναι το επόμενο βήμα μου. Να λες τα σκληρά πράγματα, να λες την αλήθεια, ή ίσως κάποιες κριτικές να μπορούν να παρακινήσουν κάποιους παίκτες, ανθρώπους, ακόμα και εμένα. Εννοώ, κάποιος πρέπει να με κριτικάρει, οπότε ίσως αυτό να με παρακινήσει» ανέφερε.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook