Τη νίκη με 4-1 πήρε σήμερα ο Γιούχτας, εντός έδρας απέναντι στον Γρανίτη, για την 2η αγωνιστική των play out, στον 6ο όμιλο της Γ’ Εθνικής.
Ο Γιούχτας μπήκε δυνατά στο ματς, έχοντας εκείνος τις πρώτες ευκαιρίες και την κατοχή της μπάλας. Το 1-0 έγινε στο 28’ με τον πρώτο σκόρερ της ομάδας, Δημήτρη Μάνο. Στο 64’ ο Γρανίτης ισοφάρισε σε 1-1, όμως οι γηπεδούχοι πήραν ξανά κεφάλι στο σκορ τέσσερα λεπτά μετά με το πέναλτι του Κοζορώνη.
Στο 79’ ο Μάνος έκανε το 3-1, ενώ το τελικό 4-1 διαμόρφωσε ο Φαζός στο 88o λεπτο, με τον Γιούχτα να πανηγυρίζει ένα σπουδαίο τρίποντο, ενόψει της δύσκολης συνέχειας.
Γιούχτας: Δεσποτόπουλος, Περδίκης, Γελαδάρης, Φαζός, Τζιράκης, Κορνηλάκης, Κοζορώνης, Πολυχρόνης, Άντο, Κωστάκης, Μάνος.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701