Αλμυρός: «Όλοι εκεί να βοηθήσουμε την ομάδα μας»

Το κάλεσμα του Αλμυρού στον κόσμο του, για την επόμενη εκτός έδρας αναμέτρηση απέναντι στην ΑΕΚ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Αλμυρού:

Μια δύσκολη εκτός έδρας αναμέτρηση περιμένει την ομάδα μας, η οποία θα αντιμετωπίσει την ΑΕ Κατσαμπά στο γήπεδο Περιφέρειας.

Ολοι εκεί για να βοηθήσουμε την ομάδα μας να παραμείνει στην πρώτη εξάδα της βαθμολογίας.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook