Εργοτέλης: «Γεμίζουμε το Μαρτινέγκο και σπρώχνουμε τον Εργοτέλη εκεί που αξίζει»

Με ανακοίνωσή του, ο Εργοτέλης καλεί τους φιλάθλους της ομάδας να δώσουν το «παρών» αύριο, Σάββατο (4/4, 16:00), στο γήπεδο και να στηρίξουν την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών, σε ένα παιχνίδι όπου η νίκη θα τους εξασφαλίσει και μαθηματικά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη:

Αύριο είναι η μέρα μας!

Αύριο, Σάββατο 4/4 στις 16:00, στο Μαρτινέγκο, ο Εργοτέλης δίνει έναν αγώνα με ξεχωριστή σημασία. Ένα βήμα πριν την επίτευξη του μεγάλου στόχου. Με νίκη, κατακτά μαθηματικά το πρωτάθλημα και επιστρέφει στις εθνικές κατηγορίες!

Καλούμε όλα τα μέλη του Συλλόγου, τους αθλητές της Ακαδημίας και των ομάδων υποδομής, τους φιλάθλους που στάθηκαν δίπλα στην ομάδα όλη τη χρονιά, σε κάθε γήπεδο, και συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτή την πορεία, τους χορηγούς και όλους όσοι πίστεψαν και στήριξαν αυτή την προσπάθεια από την πρώτη μέρα.

Καλούμε όλη την κοινωνία του Ηρακλείου, που αγαπά τον αθλητισμό, να δώσει δυναμικό «παρών» σε μια στιγμή που ανήκει σε όλους μας.

Αύριο δεν είναι απλώς ένα παιχνίδι.
Είναι 90 λεπτά που γράφουν ιστορία.
Είναι η επιβράβευση μιας ολόκληρης χρονιάς.
Είναι η στιγμή μας!

Γεμίζουμε το Μαρτινέγκο και σπρώχνουμε τον Εργοτέλη εκεί που αξίζει!
Όλοι μαζί μέχρι το τέλος!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook