Η ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε το μεσημέρι του Σαββάτου (4/4), η ομάδα μας ολοκλήρωσε την προετοιμασία ενόψει της πρεμιέρας των playoffs 5-8 και του αυριανού (5/4) αγώνα με τον Βόλο ΝΠΣ.
Ο Χρ. Κόντης συμπεριέλαβε στην αποστολή τους: Lilo, Χριστογεώργο, Κατσίκα, Μαρινάκη, Χατζηθεοδωρίδη, Αθανασίου, Κωστούλα, Λαμπρόπουλο, Χριστόπουλο, Πούγγουρα, Krizmanic, Καραχάλιο, Ανδρούτσο, Αποστολάκη, Vukotic, Κανελλόπουλο, Φούντα, Romano, Shengelia, Nuss, Θεοδοσουλάκη, Iseka και Salcedo.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες, Gonzalez (συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης) και Neira (θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα) και οι Bainovic, Καλαφάτης, Κοντεκάς, Καινουργιάκης, Χνάρης.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701