Το κάλεσμα του Γρανίτη για τους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς

Με ανακοίνωσή του, ο Γρανίτης καλεί τους φιλάθλους της ομάδας να δώσουν δυναμικό «παρών» στα δύο τελευταία παιχνίδια της σεζόν στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γρανίτη καλεί τους φιλάθλους των Χανίων να δώσουν δυναμικό «παρών» στους δύο τελευταίους αγώνες της ομάδας μας στη Γ’ Εθνική.

Συγκεκριμένα, αύριο Κυριακή (5/4) και την Τετάρτη (8/4) στις 16:00, στο γήπεδο των Μουρνιών, η ομάδα μας αντιμετωπίζει τον Αίαντα Σαλαμίνας και τον Α.Ο. Χαϊδαρίου αντίστοιχα, σε δύο σπουδαία παιχνίδια για το φινάλε της σεζόν.

Η συμβολή όλων των Χανιωτών φιλάθλων υπήρξε καθοριστική σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και σας θέλουμε δίπλα μας και σε αυτά τα δύο τελευταία ματς, για να ολοκληρώσουμε μαζί την προσπάθεια. 

Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο! 

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook