Ο ΑΟΤ πανηγύρισε και μαθηματικά πλέον, την άνοδο του στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, τρεις αγωνιστικές πριν το φινάλε του πρωταθλήματος.
Οι «ασπρόμαυροι» κατάφεραν να φτάσουν σε μια σπουδαία ανατροπή, επικρατώντας με 2-1 του Αετού Ανωγείων, παρότι αγωνίζονταν με δέκα ποδοσφαιριστές για περισσότερο από μία ώρα. Τα «χρυσά» γκολ για τους φιλοξενούμενους σημείωσαν οι Πήλιος (56’) και Ζοάο (65’).
Παρά τη βαθμολογική άνοδο, η χρονιά για τον ΑΟΤ δεν ολοκληρώνεται εδώ, καθώς θα δώσει «μάχη» με τη Χερσόνησο για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο πρωτάθλημα.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701