Ανδρουλάκης: «Συγχαρητήρια για την προσπάθεια των παιδιών»

Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή του ΠΟΑ, Αντώνη Ανδρουλάκη, μετά την εκτός έδρας ήττα από το Χαϊδάρι (3-1).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

“Στο σημερινό παιχνίδι στόχο είχαμε να δώσουμε λεπτά συμμετοχής σε παιδιά με λίγο χρόνο, να καταφέρουμε να έχουμε το παιχνίδι μας και να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια των παιδιών. Απομένει ένα ματς την Τετάρτη για να κλείσουμε τις επίσημες υποχρεώσεις μας σε έναν απαιτητικό γύρο παιχνιδιών”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook