Video | Μάνος: “Ήταν γενικά μία δύσκολη χρονιά – Δεν τιμάει την ομάδα η παρουσία στα play out”

Tα όσα ανέφερε ο επιθετικός του Γιούχτας, Δημήτρης Μάνος, μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Αία Σαλαμίνας.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Aναλυτικά τα όσα ανέφερε:Είχαμε θέσει κάποιους στόχους, τους οποίους δεν καταφέραμε να τους υλοποιήσουμε. Βρέθηκε η ομάδα σε μία δύσκολη στιγμή, αλλά τουλάχιστον δείξαμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Δεν τιμούν την ομάδα τα play out. Δείξαμε σοβαρότητα και κάναμε το χρέος μας για τον νέο στόχο που είχαμε θέσει. Ήταν γενικά μία δύσκολη χρονιά με σκαμπανευάσματα. Είχαμε αρκετούς τραυματισμούς, όμως τέλος καλό όλα καλά. Ένας επιθετικός σίγουρα τρέφεται από τα γκολ, αλλά το θέμα είναι να κερδίζει η ομάδα. Αν μπορώ να βάλω το λιθαράκι μου για να κερδίσει η ομάδα τότε είμαι ικανοποιημένος”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook