Ο ΟΦΗ είπε “ναι” στο αίτημα του ΠΑΟΚ προκειμένου να διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας με κατάμεστο Πανθεσσαλικό και βασική προϋπόθεση, για κάθε ομάδα να πάρει από μια θύρα και τον ίδιο αριθμό έξτρα εισιτηρίων.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως η ΕΠΟ είναι θετική απέναντι στο αίτημα των δύο ομάδων και δεν σκέφτεται αρνητικά ωστόσο για να παρθεί η τελική απόφαση, για το πως μπορεί να συμβεί αυτό το ενδεχόμενο, θα πρέπει να αποφασίσει η Αστυνομία.
Η ΕΛ.ΑΣ. έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στην τελική απόφαση που θα παρθεί από κοινού και θα ξεκαθαρίσει άμεσα, στα επόμενα 24ωρα, αν θα αποδεχθεί το αίτημα των ομάδων, αφού η Ομοσπονδία είναι θετική.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701