Παράλληλα, στην ανακοίνωση τονίζει ότι με οδηγό την αγάπη για τον τόπο του και το ποδόσφαιρο, ο Γρανίτης θα συνεχίσει την πορεία του με στόχο να επιστρέψει πιο δυνατός.
Η ανάρτηση του Γρανίτη:
Με μια εκτενή ανακοίνωση, ο Γρανίτης αποχαιρετά τη φετινή σεζόν, ολοκληρώνοντας την πρώτη του συμμετοχή στη Γ’ Εθνική — μια χρονιά που η διοίκηση περιγράφει ως «όμορφη, αλλά ταυτόχρονα απαιτητική και δύσκολη».
Παράλληλα, στην ανακοίνωση τονίζει ότι με οδηγό την αγάπη για τον τόπο του και το ποδόσφαιρο, ο Γρανίτης θα συνεχίσει την πορεία του με στόχο να επιστρέψει πιο δυνατός.
Η ανάρτηση του Γρανίτη: