“Πάτησε” “Γεντί Κουλέ” ο Εργοτέλης

Την τελευταία του προπόνηση πριν τον ημιτελικό του Final 4 με την Χερσόνησο έκαναν οι “κιτρινόμαυροι”.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

H ενημέρωση του Εργοτέλη

Μετά την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος της ΕΠΣΗ και την κατάκτηση του τίτλου, που αποτέλεσε τον πρώτο μεγάλο στόχο της σεζόν, ο Εργοτέλης δεν άφησε περιθώρια για ανάσες, καθώς πριν ακόμη συμπληρωθούν 24 ώρες μπήκε σε εντατικούς ρυθμούς προετοιμασίας ενόψει του Final Four του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, που αποτελεί τον επόμενο μεγάλο στόχο.

Στο πλαίσιο αυτής της μίνι προετοιμασίας, η ομάδα προπονήθηκε σήμερα στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης», όπου θα διεξαχθεί και ο ημιτελικός απέναντι στη Χερσόνησο, προκειμένου να προσαρμοστεί στις συνθήκες του φυσικού χλοοτάπητα, καθώς το Μαρτινέγκο διαθέτει πλαστικό. Με συγκέντρωση και προσήλωση, οι «κιτρινόμαυροι» συνεχίζουν την προετοιμασία τους, με στόχο να παρουσιαστούν απόλυτα έτοιμοι στο κρίσιμο παιχνίδι.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook