Ευχαρίστησαν τον Λευτέρη Γιαλούση οι φίλοι του Ηροδότου!

Με μία πολύ όμορφη και συγκινητική ανακοίνωση, το Σωματείο Φίλων Ηροδότου «Εις μνήμη Αντώνη Καργιωτάκη» είπε το δικό του «αντίο» και ευχαρίστησε τον Λευτέρη Γιαλούση, μετά την απόφασή του να βάλει τέλος στην ποδοσφαιρική του καριέρα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση για τον Λευτέρη Γιαλούση αναφέρει:

«Όταν κλείνει ένα κεφάλαιο γεμάτο ιδρώτα, θυσίες, χαρές, δάκρυα και αμέτρητες στιγμές, κάποιο άλλο ανοίγει…

Όλος ο φίλαθλος κόσμος της Αλικαρνασσού σου εύχεται το νέο σου ταξίδι να έχει το πάθος και την ψυχή που έδινες σε κάθε αγώνα…

Ευχαριστούμε Λευτέρη…»

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook