Με το καθιερωμένο τραπέζι έκλεισε η χρονιά στη Μινωική

Με τραπέζι το βράδυ της Παρασκευής (8/5), έκλεισε η χρονιά στη Μινωική.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ενημέρωση αναφέρει:

Με τραπέζι, το βράδυ της Παρασκευής (8/5), έκλεισε η χρονιά για την ομάδα μας, με την παρουσία των ποδοσφαιριστών και της Διοίκησης, με πολύ φαγητό και πολλά γέλια!

Ευχόμαστε σε όλους ένα υπέροχο καλοκαίρι, γεμάτο υγεία και ξεκούραση, και ανυπομονούμε να επιστρέψουμε σύντομα για την προετοιμασία της νέας σεζόν!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook