Δειλινά: Συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες που ξεχώρισαν την φετινή σεζόν

Τα Δειλινά εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία εκφράζουν τα συγχαρητήρια τους για την επόμενη αγωνιστική περίοδο

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του σωματείου:

“Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης και ολοκλήρωσης όλων των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων όλων των εγχώριων διοργανώσεων η ομάδα του ΠΑΟ Δειλινων δίνει συγχαρητήρια στην ομάδα της ΑΕΚ για την κατάκτηση του ελληνικού πρωταθλήματος, στον ΟΦΗ για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας , στον Εργοτέλη για την κατάκτηση του πρωτθλήματος στην Α1 ΕΠΣΗ και την άνοδο στην Γ ‘ εθνική κατηγορία, όπως επίσης και στο Τυμπάκι για την άνοδο στην Γ’ Εθνική και τέλος και στην Χερσόνησο για την κατάκτηση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ και την άνοδο της στην Γ’ Εθνική!!

Επίσης εύχεται σε όλους καλό καλοκαίρι και καλή επάνοδο!!”

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook