Tρέλα από τον κόσμο του ΟΦΗ: 2.500 διαρκείας σε μια εβδομάδα!

Συνεχίζεται ο παροξυσμός από τον κόσμο του ΟΦΗ ενόψει της νέας χρονιάς και μέσα στις πρώτες επτά ημέρες, έχουν “φύγει” ήδη 2.5000 διαρκείας για τη νέα σεζόν.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με φρενήρη ρυθμό συνεχίζεται η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας του ΟΦΗ για τη νέα αγωνιστική περίοδο καθώς μέσα σε επτά ημέρες της κυκλοφορίας τους έχουν πουληθεί 2.500 (ανανεώσεις+αγορές) και ενώ γίνεται αντιληπτό πως ο αριθμός τους θα συνεχίζει ν’ αυξάνεται μιας και η περίοδος των εκπτώσεων διαρκεί μέχρι και τις 5 Ιουλίου.

Μάλιστα, η αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα το 2025 είναι τεράστια αφού μέσα στην πρώτη εβδομάδα είχαν φύγει 1.000 λιγότερα.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook