«Ήρθε η ώρα να ξαναγράψουμε ιστορία!» – Με λαμπρότητα η παρουσίαση Ομπράντοβιτς

Σε ατμόσφαιρα έντονης συγκίνησης και ενθουσιασμού πραγματοποιήθηκε στο T-Center η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός, σηματοδοτώντας την επιστροφή του πολυνίκη Σέρβου προπονητή στον «πράσινο» πάγκο ύστερα από 14 χρόνια.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Περισσότεροι από 3.000 φίλοι του Παναθηναϊκού κατέκλυσαν τον χώρο της εκδήλωσης, αποθεώνοντας τον προπονητή που συνέδεσε το όνομά του με τη χρυσή εποχή του συλλόγου και την κατάκτηση των σημαντικότερων διακρίσεων της ιστορίας του.

Στην πρώτη του τοποθέτηση, ο Ομπράντοβιτς ευχαρίστησε τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ, Δημήτρη Γιαννακόπουλο, για την εμπιστοσύνη που του έδειξε, υπογραμμίζοντας ότι οι δεσμοί του με τον Παναθηναϊκό και την Αθήνα παρέμειναν ισχυροί όλα αυτά τα χρόνια.

«Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη που μου δίνει την ευκαιρία. Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Δεν έχασα ποτέ επαφή με τον κύριο Γιαννακόπουλο και τον οργανισμό του Παναθηναϊκού. Κάθε φορά που έρχομαι είναι κάτι ξεχωριστό για εμένα. Έχω σύνδεση με την πόλη της Αθήνας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος χαρακτήρισε την ημέρα ως μία από τις σημαντικότερες στην ιστορία του συλλόγου, καλωσορίζοντας εκ νέου τον Σέρβο τεχνικό στην «πράσινη» οικογένεια.

«Σήμερα είναι μία πάρα πολύ ιδιαίτερη ημέρα. Έχουμε φέρει πίσω τον κορυφαίο των κορυφαίων. Τον άνθρωπο που έχει γράψει με το όνομά του τις περισσότερες, αν όχι όλες, τις επιτυχίες του Παναθηναϊκού και ήρθε η ώρα να ξαναγράψουμε την ιστορία. Ο Ζέλικο είναι ξανά στην οικογένειά του», ανέφερε.

Ερωτηθείς αν η επιστροφή του Ομπράντοβιτς αποτελεί το καλύτερο δώρο γενεθλίων που έχει δεχθεί, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ στάθηκε στη σημασία της στιγμής για τον σύλλογο και τους φιλάθλους του.

«Είναι από τις πιο ιστορικές ημέρες στον σύλλογο. Βλέποντας τη χαρά στον κόσμο του Παναθηναϊκού, δεν υπάρχουν ούτε γενέθλια ούτε τίποτα. Είναι μεγαλύτερο και από ευρωπαϊκό. Η μεγαλύτερη ημέρα εδώ και πολλά χρόνια. Είναι υποχρέωση στον κόσμο του Παναθηναϊκού», σημείωσε.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο Ομπράντοβιτς αποκάλυψε ότι η πρώτη του επικοινωνία με παίκτη του υπάρχοντος ρόστερ ήταν με τον αρχηγό της ομάδας, Κώστα Σλούκα, ενώ τόνισε ότι σκοπεύει να συνομιλήσει άμεσα με όλους τους αθλητές.

«Μίλησα με τον Κώστα Σλούκα χθες. Έχω πλάνο να μιλήσω με όλους τους παίκτες που γίνεται τώρα. Τον Κώστα τον ξέρω πολύ καλά. Με τον Ματίας Λεσόρ δεν μιλήσαμε. Είμαι μόλις μία ημέρα εδώ, χρειάζομαι χρόνο», ανέφερε.

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αναφέρθηκε και στους υψηλούς στόχους που θέτει ο σύλλογος για τα επόμενα χρόνια, επισημαίνοντας ότι ο Παναθηναϊκός δεν εστιάζει στις κινήσεις των αντιπάλων του, αλλά στη δική του πορεία προς την κορυφή.

«Θυμάμαι τον Ζέλικο να λέει ότι πρέπει να περάσουμε τη Ρεάλ. Αν το ερώτημα είναι αν θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ, ναι, θέλουμε να περάσουμε τη Ρεάλ. Ελπίζουμε ότι μία ημέρα θα την περάσουμε», δήλωσε με… νόημα ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, μετά από ερώτηση για τις τελευταίες επιτυχίες του μεγάλου αντιπάλου των «πράσινων» και αν αποτέλεσαν κίνητρο για την επιστροφή του Ζοτς.

Μία ξεχωριστή στιγμή εκτυλίχθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, όταν ο Ομπράντοβιτς απευθύνθηκε στα ελληνικά στον Φραγκίσκο Αλβέρτη, προκαλώντας τον ενθουσιασμό των παρευρισκομένων.

«Κύριε Αλβέρτη, είσαι έτοιμος ε;», είπε χαρακτηριστικά ο Σέρβος προπονητής.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού, με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς και τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να ανταλλάσσουν θερμό εναγκαλισμό, επισφραγίζοντας συμβολικά την έναρξη της δεύτερης θητείας του Σέρβου τεχνικού στον πάγκο του Παναθηναϊκού AKTOR, με συμβόλαιο έως το 2029.

Αναλυτικά οι απαντήσεις των δύο ανδρών στους εκπροσώπους του Τύπου:

– Για το κίνητρό που έχει ο Ομπράντοβιτς και τη νέα πρόκληση

«Πιστεύω ότι το κίνητρο είναι η λέξη κλειδί. Αυτό το γήπεδο που είναι ανακαινισμένο χάρις στον Δημήτρη είναι κάτι ξεχωριστό. Μέσα μου υπάρχει αυτή η φωτιά για να συνεχίζω να είμαι προπονητής. Ποτέ δεν έχασα σύνδεση με αυτή την οικογένεια. Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα. Το παρελθόν είναι κάτι ωραίο και σημαντικό, αλλά πρέπει να ζούμε το παρόν. Πρέπει να προσπαθήσουμε να δώσουμε ό,τι έχουμε μέσα μας».

– Ο Σέρρβος τεχνικός απάντησε στο πώς προέκυψε η συμφωνία

«Όταν άφησα την Παρτίζαν, όλα τα μηνύματα που έστειλα στον φίλο μου, είναι πιο πολύ φίλος μου παρά μάνατζερ, είχα πει ότι θα μιλήσουμε αυτή την περίοδο. Μιλήσαμε στις 20 Ιουνίου. Πιστεύω ότι ήταν σημαντικό να σεβαστώ τον εαυτό μου. Φυσικά όλη αυτή την περίοδο σκεφτόμουν πράγματα. Τα απλά πράγματα είναι απλά».

– Για τη σύγκριση με την πρώτη του θητεία στον Παναθηναϊκό

«Δεν μπορώ να αποφύγω τη σύγκριση. Πρέπει να ζούμε στο παρόν. Όλα που πετύχαμε εδώ ήταν επειδή δουλεύαμε ως οικογένεια. Ίσως 20 ημέρες πριν η πρώτη μου επαφή με το μπάσκετ ήταν με τον Τζίτζι Ντατόμε. Είμαι ο πιο χαρούμενος άνθρωπος στον κόσμο. Είναι η σειρά μου να κάνω τη δουλειά μου. Το πιο σημαντικό είναι να δουλεύουμε ως οικογένεια και να καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλον».

– Για το τεχνικό επιτελείο που θα τον πλαισιώσει

«Ξέρω ότι υπάρχουν φήμες. Τα ΜΜΕ και όλοι έχουν άποψη, λένε αυτό, εκείνο. Τι να κάνω με αυτό; Δεν είναι η ζωή μου. Είμαι πολύ σοβαρός στη δουλειά μου και στους ανθρώπους που επιλέγω. Μετά θα έχετε ενημέρωση. Τώρα είναι απίθανο να μιλήσω για ονόματα. Ελπίζω να το καταλαβαίνετε. Ευχαριστώ πολύ».

Για το διάστημα μετά την Παρτίζαν και τη φιλοσοφία του

«Ήμουν προπονητής της Παρτίζαν και ήμουν χαρούμενος. Στη ζωή ποτέ δεν βάζω στόχους. Τον Νοέμβριο ήταν πολύ δύσκολη απόφαση για εμένα. Μετά προσπάθησα να κάνω πράγματα εκτός μπάσκετ. Δεν ήθελα να ακούσω τίποτα για μπάσκετ. Μιλάτε, αυτή είναι η δουλειά σας. Όλοι είμαστε πολύ περήφανοι για το παρελθόν. Από την πλευρά μου πάντα θα σέβομαι κάθε αντίπαλο. Ακόμη και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Όπως είπε ο Δημήτρης πρέπει να κοιτάμε τον εαυτό μας με σεβασμό σε κάθε αντίπαλο, άνθρωπο και οπαδό. Αν εστιάζεις στον εαυτό σου έχεις μεγάλες πιθανότητες να φτάσεις εκεί που θες».

Σε ερώτηση στον κ. Γιαννακόπουλο για το αν ήταν το καλύτερο δώρο που μπορούσε να κάνει ψηλά στον ουρανό ανήμερα της γιορτής του πατέρα με την ανακοίνωση της επιστροφής του «Ζοτς»:

«Σίγουρα θα είναι χαρούμενοι από εκεί πάνω (σ.σ. ο Παύλος και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος), δεν θα πω κάτι άλλο. Και κάτι ακόμα: Μπορείτε να το φανταστείτε; Ο Ζέλικο επέστρεψε».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook