Ο νεαρός μέσος προχώρησε σε δηλώσεις στο athletic.gr μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιούχτα, τονίζοντας ότι είναι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του συλλόγου για 5η χρονιά, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό του και για τη στήριξη που έχει λάβει όλα αυτά τα χρόνια.
Αναλυτικά τα όσα είπε αμέσως μετά την ανανέωση του με την ομάδα του Γιούχτα:
“Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω για 5η πλέον χρονιά στην ομάδα του Γιούχτα. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και για τη στήριξη που είχα και έχω όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στην ομάδα. Θα δώσω τα πάντα έτσι ώστε η ομάδα να πετύχει τους στόχους της τη νεα χρονιά”.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701