Η ΑΕΚ γνωστοποίησε ότι θα χρησιμοποιήσει και τη νέα σεζόν το γήπεδο του Πανεπιστημίου ως έδρα.
Στην ανάρτησή της, η ομάδα ευχαρίστησε τη Μινωική.
Η ΑΕΚ θα χρησιμοποιεί το γήπεδο του Πανεπιστημίου και τη νέα σεζόν – Το «ευχαριστώ» στη Μινωική
Η ΑΕΚ γνωστοποίησε ότι θα χρησιμοποιήσει και τη νέα σεζόν το γήπεδο του Πανεπιστημίου ως έδρα.
Στην ανάρτησή της, η ομάδα ευχαρίστησε τη Μινωική.