Στο γήπεδο του Πανεπιστημίου και τη νέα σεζόν η ΑΕΚ

Η ΑΕΚ θα χρησιμοποιεί το γήπεδο του Πανεπιστημίου και τη νέα σεζόν – Το «ευχαριστώ» στη Μινωική

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ΑΕΚ γνωστοποίησε ότι θα χρησιμοποιήσει και τη νέα σεζόν το γήπεδο του Πανεπιστημίου ως έδρα.

Στην ανάρτησή της, η ομάδα ευχαρίστησε τη Μινωική.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook