Με 15 παίκτες η πρώτη προπόνηση της Εθνικής ενόψει Ρουμανίας και Πορτογαλίας

Με 15 παίκτες άρχισε σήμερα η προετοιμασία της Εθνικής Ανδρών για τους αγώνες με τη Ρουμανία (2/7, Οραντέα, 19.00) και την Πορτογαλία (5/7, Sunel Arena, 19.30), για το τελευταίο «παράθυρο» της πρώτης φάσης των προκριματικών του FIBA World cup 2027.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι διεθνείς είχαν αρχίσει ατομικά προγράμματα από προχθές Τρίτη στο κλειστό γυμναστήριο της Γλυφάδας και από σήμερα ο Βασίλης Σπανούλης και οι συνεργάτες του ανέβασαν ρυθμούς.

Σε σχέση με την αρχική κλήση, απουσιάζουν ο Ντίνος Μήτογλου και ο Παναγιώτης Καλαϊτζάκης, οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών και ακολουθούν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ σήμερα έλειπε και ο Δημήτρης Μωραΐτης λόγω ασθένειας. Στη σύνθεση έχουν προστεθεί οι Νίκος Περσίδης, Νίκος Πλώτας και Γιάννης Καρακώστας.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook