Αντιπροσωπεία της Χερσονήσου επισκέφθηκε χθες τον Δήμαρχο Χερσονήσου κ. Ζαχαρία Δοξαστάκη στο γραφείο του, στο Δημαρχείο στις Γούρνες.
Την ομάδα εκπροσώπησαν ο Γενικός Διευθυντής κ. Δήμος Φουντουλάκης, ο προπονητής Μάριος Σηφάκης, τα μέλη της διοίκησης Δημήτριος Δανελάκης και Ματθαίος Μιχελεκάκης, καθώς και ο ποδοσφαιριστής Δημήτρης Μηλάκης. Από πλευράς Δήμου, παρών ήταν και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος θεμάτων Αθλητισμού και Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Βαγγέλης Κοκοδρούλης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι άνθρωποι της ομάδας είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνεται μετά την άνοδο στη Γ’ Εθνική, αναλύοντας τις αυξημένες απαιτήσεις που συνοδεύουν τη συμμετοχή σε εθνική διοργάνωση.
Ιδιαίτερη στιγμή της επίσκεψης ήταν η παρουσίαση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ που κατέκτησε φέτος η ομάδα, το οποίο, κατόπιν αιτήματος, θα παραμείνει το επόμενο διάστημα στο Δημαρχείο, ώστε οι δημότες και οι επισκέπτες να μπορούν να το δουν και να φωτογραφηθούν μαζί του!
Ο Δήμαρχος συνεχάρη θερμά τη διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και τους αθλητές για την ιστορική αυτή ποδοσφαιρική χρονιά όπου επιτεύχθηκε η άνοδος και η κατάκτηση του Κυπέλλου, τονίζοντας πως η πορεία της ομάδας αποτελεί πηγή υπερηφάνειας για τον Δήμο. Μάλιστα, ο Δήμαρχος και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου παρέδωσαν τιμητικές πλακέτες στον κ. Φουντουλάκη και τον κ. Σηφάκη, ενώ η αντιπροσωπεία της ομάδας τους προσέφερε εισιτήρια διαρκείας για τη νέα σεζόν.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701