Ψωμάς: «Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά και να πάρουμε το πρωτάθλημα στο τέλος της σεζόν»

Ο πρόεδρος της Snakes FC Μανώλης Ψωμάς μίλησε για το όραμα της ομάδας και τον στόχο της κατάκτησης του πρωταθλήματος στο τέλος της σεζόν

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο πρόεδρος της Snakes FC Μανώλης Ψωμάς μίλησε στους δημοσιογράφους που έδωσαν το «παρών» στην παρουσίαση των εμφανίσεων της ομάδας το απόγευμα του Σαββάτου (27/06) και αναφέρθηκε τόσο στο όραμα της ομάδας, όσο και στον μεγάλο στόχο που είχε η λέσχη, την δημιουργία ομάδας. Παράλληλα έθεσε ως στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος στο τέλος της σεζόν.

«Επιτέλους καταφέραμε και η ιδέα που είχαμε από το 2022 έγινε πράξη στα 40 χρόνια της λέσχης Snakes. Φέτος θα κατέβουμε στο τοπικό πρωτάθλημα, θα ξεκινήσουμε από το Β’ τοπικό. Ελπίζουμε να πάνε όλα τα πράγματα καλά, το ρόστερ είναι έτοιμο, η διοίκηση έχει πολλή όρεξη για να κάνουμε πράγματα.

Ξεκινάμε από την επόμενη εβδομάδα με γλέντι στην Αγία Βαρβάρα και έρχονται κι άλλες εκπλήξεις. Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά και να πάρουμε το πρωτάθλημα στο τέλος της σεζόν» είπε αρχικά ο πρόεδρος της ομάδας και πρόσθεσε:

«Ξεκινήσαμε με τον κύριο Παντζαρίδη, ο οποίος είναι μέλος της λέσχης μας από παλιά, είναι ΟΦΗ. Θα είναι ο ηγέτης του προπονητικού τιμ και θέλουμε να πάει καλά η ομάδα».

Κλείνοντας, ο Μανώλης Ψωμάς αναφέρθηκε και στο όραμα που έχει η διοίκηση της ομάδας: «Το όραμά μας είναι να βγάλουμε ήθος, σεβασμό και μαχητικότητα στα γήπεδα, να είμαστε υγιείς και να πάμε την ομάδα όσο πιο ψηλά γίνεται».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gentikoule (@gentikoule)

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook