Κάτοικος Νεάπολης θα παραμείνει ο Μάνος Αργυρός με την ομάδα να ανακοινώνει την παραμονή του ικανού ποδοσφαιριστή.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
ΔΕΝ γινόταν να λείπει!
Η Αθλητική Ενωση Νεάπολης βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Μάνο Αργυρό για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ηταν δεδομένο πως ο Μάνος δεν γινόταν να λείπει από τη φετινή προσπάθεια της ομάδας μας.
Ένας ποδοσφαιριστής που με την ταχύτητα, την ποιότητα και το πάθος του έχει αποδείξει την αξία του και συνεχίζει να αποτελεί σημαντικό κομμάτι του αγωνιστικού μας πλάνου.
Γρήγορος, ποιοτικός και ιδιαίτερα επικίνδυνος για κάθε αντίπαλη άμυνα, ο Μάνος θα συνεχίσει να δίνει τα πάντα για τη φανέλα της Α.Ε. Νεάπολης, με στόχο μια σεζόν γεμάτη επιτυχίες.
Μάνο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα της ομάδας μας


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701