32ο RALLY ΚΡΗΤΗΣ: Αγώνας, Θέαμα, Επιτυχία!!

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΣΤΑ «ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ» ΣΑΛΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ…

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες το απόγευμα το 32ο Ράλι Κρήτης, αγώνας που μετά από 10 ολόκληρα χρόνια επέστρεψε στα μηχανοκίνητα σαλόνια της Ελλάδας και συγκεκριμένα στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου, αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα προσμετρούσε και στο Κύπελλο Rally Sprint Κρήτης. Πλήθος κόσμου γέμισε όλες τις ειδικές διαδρομές, 8 στο σύνολο, ενώ ακόμα περισσότεροι ήταν εκείνοι που μαζεύτηκαν στον χώρο δίπλα από το Λιμεναρχείο Ηρακλείου, δίνοντας πανηγυρικό κλίμα τόσο στην εκκίνηση, το βράδυ του Σαββάτου, όσο και στον τερματισμό και τις απονομές χθες το βράδυ. Τον αγώνα να θυμίσουμε ότι διοργάνωσαν ο Αγωνιστικός Όμιλος Κρήτης (ΑΟΚ) και ο Δημοτικός Αθλητικός Οργανισμός Ηρακλείου (ΔΑΟΗ) με την υποστήριξη της Super Fast Ferries. Οργανωτικά το 32 Rally Κρήτης ήταν ένας απόλυτα επιτυχημένος αγώνας, γεγονός που τονίστηκε από όλα τα πληρώματα κατά τον τερματισμό τους στην ράμπα. Κατά γενική ομολογία ήταν εξαιρετικά δύσκολος αγώνας στο σύνολο των ειδικών και ενώ αρχικά εκκίνησαν 57 πληρώματα, τελικά κατάφεραν να περάσουν την ράμπα τερματισμού και να δουν καρό σημαία μόλις τα 34, εκ των οποίων τα 7 συμμετείχαν στο Ιστορικό Ράλι. Ωστόσο, οι περισσότερες εγκαταλείψεις δεν οφειλόταν στην δυσκολία των ειδικών και στην εξαιρετικά «γλιστερή» άσφαλτο αλλά σε μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισαν τα πληρώματα. Χαρακτηριστικό είναι μάλιστα το γεγονός ότι πολλοί και από αυτούς που κατάφεραν να τερματίσουν, αντιμετώπιζαν προβλήματα, κυρίως σε θέματα… μετάδοσης, αλλά τελικά έφθασαν στην ράμπα και την καρό σημαία. Αυτοί όμως που έφθασαν πρώτοι, σημειώνοντας τον απόλυτο χρόνο του αγώνα ήταν οι Νιώρας Γρηγόρης –Κάκαλης Κώστας με ένα πανίσχυρο Subaru Impreza Sti, ενώ πίσω τους άφησαν τους Χανιώτες Περουλάκη-Ζωφάκη με το αθώο στην εμφάνιση, αλλά εξαιρετικά δυνατό Honda Civic και ακόμα πιο πίσω στην τρίτη θέση της γενικής βρέθηκαν οι Χαλιβελάκης Κωνσταντίνος – Μαχαίρας Λεωνίδας με το Peugeot 206 Kit Car. Πίσω από το 206 kit car βρέθηκε ένα ακόμα «λιοντάρι», το 206 XS των Κωνσταντίνου-Σαρίτσογλου. Ακολούθησαν στην 5η θέση της γενικής οι Γιώργος Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης Σπύρος με ένα εξαιρετικά δυνατό Renault Clio R3 Maxi, το οποίο πετούσε φωτιές κυριολεκτικά… από την μπούκα της εξάτμισης. Ασφυκτικά πίσω τους, το πασίγνωστο ασπρόμαυρο Peugeot 306 με τους αδερφούς Κτιστάκη να σημειώνουν μια ακόμα εκπληκτική εμφάνιση σε Rally Κρήτης. Στην 7η θέση της γενικής ο έμπειρος Ηρακλειώτης οδηγός Περάκης Ανδρέας με συνοδηγό τον Κουρουγκιαούρη και όπλο τους ένα ακόμα 206XS, το οποίο δεν δίσταζε να σηκώνει… τροχούς σε κάθε δύσκολη στροφή του αγώνα. Στην 8η θέση είχαμε το Mitsubishi Evo 9 του Θεργιάκη Μάκη, ο οποίος επέστρεψε στην αγωνιστική δράση έπειτα και από αρκετά χρόνια απουσίας, με συνοδηγό τον Βλαχογένη Ανδρέα και λίγο πιο πίσω στην 9η θέση το VW Golf 2 Gti των Κυριανιτάκη-Φαραντάκη από Ρέθυμνο. Την δεκάδα της γενικής κλείνουν οι Αργυρίου Γιώργος-Πάσχος Δημήτρης με ένα λευκό αλλά καθόλου «αθώο» Opel Corsa, στον παρθενικό του μάλιστα αγώνα. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι στο 32ου Ράλι Κρήτης η πρώτη θέση της γενικής μάλλον που συνοδευόταν από κάποιο «κακό μάτι», καθώς όσοι πέρασαν από αυτήν -με εξαίρεση τον Νιώρα- δεν τερμάτισαν τον αγώνα. Το «κακό μάτι» της πρώτης θέσης «είδε» αρχικά τον πρώτο της πρώτης ειδικής, Πιτσάκη Μανόλη, ο οποίος εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα, περίπου στο 2.3km της δεύτερης ειδικής, δίνοντας την σκυτάλη στους Παπαχριστόπουλο-Σταμέλο. Ωστόσο, το «κακό μάτι» χτύπησε ξανά και έτσι την κούρσα βρέθηκε να οδηγεί ο «polios» με τον Χαλκιαδάκη στην θέση του συνοδηγού. Ουσιαστικά το Seat Ibiza Kit Car των Αναπολιωτάκη-Χαλκιαδάκη ήταν το μόνο που βρέθηκε… για κάμποσο στην κορυφή της γενικής. Συγκεκριμένα, το γνωστό πλήρωμα από Ηράκλειο έμεινε στην πρώτη θέση γενικής κατάταξης για 3 ειδικές, έχοντας μάλιστα σημειώσει τον απόλυτο χρόνο στις 4 από τις 5 ειδικές. Στην 6η όμως ειδική, την επανάληψη του Μάλια-Κράσι, αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα που τελικά τον έστειλε εκτός αγώνα, φέρνοντας την απόλυτη ανατροπή του αγώνα. Το όνομα της;; Νικολιδάκης-Πετούσης, τέλος… Βέβαια, το τέλος δεν ήρθε γιατί ως γνωστόν το «κακό μάτι» της πρώτης θέσης της γενικής χτύπησε και το ιπτάμενο Peugeot 106 Rallye λίγα μέτρα μάλιστα πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής, καταστρέφοντας κάθε όνειρο για την επανάληψη της περσινής νίκης των Νικολιδάκη-Πετούση. Η αλήθεια είναι ότι σε οποιοδήποτε αγώνα, πόσο μάλλον και μηχανοκίνητο, το τελευταίο χαμόγελο είναι και αυτό που μετράει. Στην περίπτωση του 32ου Ράλι Κρήτης το χαμόγελο ήρθε στα χείλη των Νιώρα-Κακάλη, μαζί με την γλυκιά γεύση της σαμπάνιας από την νίκη τους. Η αλήθεια είναι ότι πριν να γευτούν την σαμπάνια είχαν νοιώσει για τα καλά και την ασφυκτική πίεση των Περουλάκη-Ζωφάκη, οι οποίοι στις πρώτες δύο ειδικές μάλλον ήταν «χαλαροί». Στο Αβδού όμως, ξύπνησαν, πήραν μπρός και εκμεταλλευόμενοι τις κακοτυχίες των υπολοίπων τελικά σκαρφάλωσαν στην 2η θέση. Αναλυτικά τα αποτελέσματα από όλες τις ειδικές μπορείτε να τα δείτε στους συνδέσμους που ακολουθούν. 32ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ – 1η ΕΔ Καστέλι-Καλό Χωριό 32ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ – 2η ΕΔ Μάλια-Κράσι 32ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ – 3η ΕΔ Αβδού-Ασκοί 32ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ – 4η ΕΔ Παναγιά-Μάρθα 32ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ – 5η ΕΔ Καστέλι-Καλό Χωριό 32ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ – 4η ΕΔ Μάλια-Κράσι 32ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ – 7η ΕΔ Αβδού-Ασκοί 32ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ – 8η ΕΔ Παναγιά-Μάρθα 32ο ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ – τελικά αποτελέσματα Τέλος, να ευχηθούμε στον Αγωνιστικό Όμιλο Κρήτης καθώς και στον Δημοτικό Αθλητικό Οργανισμό Ηρακλείου πολλές και επιτυχημένες διοργανώσεις. Ενώ ας ελπίσουμε ότι επιτέλους μπαίνει το «νερό στ’ αυλάκι» για να φτάσει ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός της Κρήτης εκεί που πραγματικά του αρμόζει!!! Επίσης μείνετε συντονισμένοι καθώς θα ακολουθήσει λίγο αργότερα πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τον φακό του cretadrive.gr. Είπε κάποιος ότι τα μηχανοκίνητα αθλήματα δεν ενθουσιάζουν το ασθενές φύλλο;

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook