32ο Rally Κρήτης: Τα Ιστορικά…

Αγωνιστικά από άλλες εποχές στις ειδικές του 32ου Ράλι Κρήτης…

Την Κυριακή 31 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε ως γνωστόν το 32ο Ράλι Κρήτης, το οποίο μετά από 10 χρόνια προσμετρούσε τόσο στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου, όσο και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών. Έτσι στις 8 ειδικές του φετινού Ράλι δεν είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε μόνο τις μάχες ανάμεσα στα «σύγχρονα» αγωνιστικά όπλα με 4 τροχούς, αλλά και την επίσης μοναδική ευκαιρία να δούμε από κοντά μερικά από τα «παλιά» ονόματα, θρύλους της αυτοκίνησης, που άλλοτε πρωταγωνιστούσαν στις ειδικές των τότε αγώνων Ράλι. Βέβαια, η επιστροφή των Ιστορικών αγωνιστικών στην Κρήτη για το 32ο Ράλι Κρήτης και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία και για τους μεγαλύτερους σε ηλικία θεατές να θυμηθούν τις δικές τους εποχές και να ακούσουν από κοντά ξανά τους χαρακτηριστικούς ήχους της Porsche 911 RSR Carrera, αλλά και να χειροκροτήσουν το Renault 5 Turbo, που στην πιο «καθημερινή» του έκδοση κυριαρχούσε στους δρόμους πριν από μερικές δεκαετίες… Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις υπόλοιπες εξίσου δυνατές συμμετοχές του «Ιστορικού»  32ου Ράλι Κρήτης. Από αυτές σίγουρα ξεχωρίζει για το μοναδικό του και κάπως ιδιαίτερο design το Renault Alpine A110 των Λάμπρου-Κόλλια, αλλά και το πολύ καλά διατηρημένο και ετοιμοπόλεμο Ford Escort MK1 του Φρατζεσκάκη από τα Χανιά, το οποίο δεν χάνει ευκαιρία για να δείξει τις δυνατότητες του ακόμα και στα σύγχρονα υπέρ-όπλα. Αρκετά όμως με τις αναμνήσεις, ας επιστρέψουμε στο τώρα και να δούμε τι έγινε την Κυριακή. Από τα ιστορικά λοιπόν, το πρώτο που είδε καρό σημαία ήταν το Ford Escort RS2000, με πλήρωμα τους Λυκάκη Μιχάλη και Χατζηθεοδωρίδη Θόδωρο, ενώ δεύτεροι ήρθαν οι Γιόβας Αντώνης με συνοδηγό τον Τσαούσογλου Μάριο και  όπλο τους το Audi 80GT, μια ακόμα χαρακτηριστική παρουσία από τα παλιά. Ενώ στην τρίτη θέση ένα από τα ονόματα θρύλος της αυτοκίνησης, η Porsche 911, με πλήρωμα τους Σταφυλοπάτη Μάριο και Χατζηρήγα Γιώργο. Όσο για τους Φρατζεσκάκη-Μανταλάκη με το Escort MK1 από τα Χανιά δεν κατάφεραν να πλασαριστούν στην τριάδα, λόγω μηχανικού προβλήματος που αντιμετώπισαν σε ένα μεγάλο μέρος του αγώνα. Μάλιστα στην ράμπα τερματισμού δήλωσαν ότι ήταν μεγάλη επιτυχία που τελικά κατάφεραν να τερματίσουν στον αγώνα. Κάτι που δεν συνέβη στην περίπτωση του Renault 5 Turbo με τους Γιαμαλάκη Στέλιο- Σάμιο Νίκο να εγκαταλείπουν την προσπάθεια τους στην μετά και την δεύτερη ειδική του αγώνα, λόγω μηχανικού προβλήματος… Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα και τους χρόνους σε όλες τις ειδικές για τα ιστορικά στον σύνδεσμο που ακολουθεί, Κατάταξη – Ιστορικά – 32ο Ράλι Κρήτης ενώ για πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τον φακό του cretadrive.gr μπορείτε να επισκεφτείτε το link.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook