32ο Rally Κρήτης: Η τούμπα…

Ειδική διαδρομή Καστέλι-Καλό χωριό με τούμπα, χωρίς ευτυχώς δυσάρεστες συνέπειες για οδηγό-συνοδηγό…

Στο 32ο Ράλι Κρήτης μπορεί οι ειδικές κατά γενική ομολογία να ήταν εξαιρετικά δύσκολες και γλιστερές, ωστόσο δεν είχαμε εξόδους που να οφείλονταν σε αυτούς τους δύο παράγοντες. Βέβαια, είχαμε αρκετές εγκαταλείψεις, συγκεκριμένα 19 και μια στα Ιστορικά, αλλά οι λόγοι ήταν τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισαν τα περισσότερα πληρώματα αλλά και το «κακό μάτι» της πρώτης θέσης της γενικής κατάταξης που άλλαξε χέρια τέσσερις φορές. Η αλήθεια είναι ότι σε έναν αγώνα Rally πέρα από τον οδηγό-συνοδηγό παίζουν ρόλο και πολλοί ακόμα παράγοντες, όπως η μηχανική προετοιμασία του αγωνιστικού αυτοκινήτου, το σωστό στήσιμο την ημέρα του αγώνα, οι σωστές επιλογές ελαστικών, η τακτική πίεσης που ακολουθεί το πλήρωμα και φυσικά οι σημειώσεις και το σωστό διάβασμα τους από τον συνοδηγό και πολλά ακόμα που θα αναλυθούν σε κάποιο από τα επόμενα άρθρα μας. Στην περίπτωση με το βίντεο που ακολουθεί η «ζημιά» φαίνεται να έγινε από ένα γεφυράκι το οποίο μάλλον δεν υπολόγισε σωστά το πλήρωμα του VW Golf 2 GTI, Ονίσημος Χαραλαμπίδης-Μιχάλης Συγγελάκης και φυσικά η τούμπα δεν άργησε να έρθει… Ευτυχώς για ακόμα μια φορά αποδείχτηκε ότι οι αγώνες Ράλι και γενικότερα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, όταν φυσικά τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας, δεν είναι και τόσο επικίνδυνες ασχολίες,  σε σχέση μάλιστα με μια απλή καθημερινή βόλτα στον δρόμο, η οποία μπορεί να έχει πολύ πιο δυσάρεστες συνέπειες από ένα τρομαχτικό ατύχημα σε αγώνα Ράλι. Πράγματι, το πλήρωμα του VW Golf 2 GTI δεν έπαθε τίποτα, σε αντίθεση βέβαια με το αυτοκίνητο το οποίο «μάζεψε» αρκετές γρατζουνιές κατά την έξοδο. Για την κατάσταση των ελαιόδεντρων, που όπως φαίνεται και από το βίντεο ταρακουνήθηκαν αρκετά, δεν έχουμε ακόμα καμία πληροφόρηση…

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook