Ματαιώθηκε λόγω βροχής το φιλικό του ΠΑΣ

Η καταρρακτώδης βροχή είχε ως αποτέλεσμα να ματαιωθεί το προγραμματισμένο φιλικό του ΠΑΣ με τον Θεσπρωτό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από το πρωί βρέχει ασταμάτητα στα Γιάννενα και για αυτό δεν έγινε το φιλικό του ΠΑΣ με τον Θεσπρωτό που ήταν προγραμματισμένο. Οι παίκτες του «Άγιαξ της Ηπείρου» το πρωί έκαναν ασκήσεις με βάρη στο γυμναστήριο και το απόγευμα θα προπονηθούν σε γήπεδο με πλαστικό τάπητα. Από εκεί και πέρα, ο Στεφάν Ντεμόλ καταστρώνει τα πλάνα του για τον αγώνα με την Καλλιθέα χωρίς να υπολογίζει στις υπηρεσίες του Πολ Κεϊτά, ο οποίος έχει συμπληρώσει τέσσερις κίτρινες κάρτες. Όσον αφορά τον Δημήτρη Σιαλμά, ο επιθετικός του ΠΑΣ συνεχίζει τη θεραπεία του προκειμένου να ξεπεράσει τη θλάση που τον ταλαιπωρεί, ωστόσο τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι παρακινδυνευμένη οποιαδήποτε πρόβλεψη για το αν τελικά θα βρίσκεται στην αποστολή για το ματς με την Καλλιθέα.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook