WILD TERRAIN ΚΡΗΤΗΣ: Ένας «αντρικός» αγώνας!!!

Ολοκληρώθηκε σήμερα με απόλυτη επιτυχία το Wild Terrain Λασιθίου-Ιεράπετρας, για πρώτη φορά στην Κρήτη…

Ότι πιο δύσκολο υπάρχει από πλευράς αγώνων εκτός δρόμου (off road), δηλαδή το Wild Terrain, «σκαρφάλωσε» για πρώτη φορά στα βουνά της Κρήτης και συγκεκριμένα του Λασιθίου, το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, προσμετρώντας παράλληλα στο Πανελλήνιο Κύπελλο Περιπέτειας… Το AthleticRadio.gr μαζί με το CretaDrive.gr, δεν θα μπορούσαν να πάρουν απουσία από ένα τόσο σημαντικό για την Κρήτη μηχανοκίνητο γεγονός… Πρώτη φορά στην Κρήτη δύο λέσχες 4×4, αυτή του Λασιθίου μαζί με την αντίστοιχη της Ιεράπετρας, διοργάνωσαν μαζί έναν τόσο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα, το πρώτο Wild Terrain, ο οποίος μάλιστα προσμετρούσε στο Πανελλήνιο Κύπελλο Περιπέτειας, το οποίο φέτος περιελάμβανε 3 ακόμα αγώνες μορφής Trophy, που πραγματοποιήθηκαν σε Κομοτηνή, Έβρο και Θεσσαλονίκη. Μετά από τα Trophy ήρθε και η σειρά της Κρήτης με έναν πραγματικά «αντρικό» και δύσκολο αγώνα, τριήμερος σε διάρκεια, ο οποίος περιελάμβανε συνολικά 5 «απλές» και μια «διπλή –super» ειδική. Βέβαια, όλες οι ειδικές κάθε άλλο παρά απλές και εύκολες ήταν. Αναλυτικότερα, ο αγώνας ουσιαστικά ξεκίνησε την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου, στο Λιμάνι Αγίου Νικολάου με τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων-πληρωμάτων που συμμετείχαν, ενώ η πανηγυρική εκκίνηση το πρωί της Παρασκευής, με τον Δήμαρχο Αγίου Νικολάου, κ. Δημήτρη Κουνενάκη, να δίνει το «σήμα» για τον πρώτο τριήμερο αγώνα εκτός δρόμου στην Κρήτη, το 1st Wild Terrain Κρήτης. Λίγο αργότερα το πρωί της Παρασκευής, τα 14  πληρώματα βρέθηκαν στο οροπέδιο του Καθαρό και κλήθηκαν να περάσουν τις δύο πρώτες ειδικές του αγώνα, 500 και 200 μέτρων, αντίστοιχα. Το καλωσόρισμα βέβαια των πληρωμάτων δεν περιελάμβανε μόνο τα «σκαρφαλώματα» και τις περιπέτειες των ειδικών της πρώτης ημέρας αλλά και ένα κρητικό γλέντι που είχαν ετοιμάσει οι «τετρακίνητοι» του Λασιθίου και Ιεράπετρας . Μετά το κρητικό φαγοπότι ακολούθησε ύπνος και ξεκούραση γιατί το Σάββατο ήταν η δύσκολη ημέρα του αγώνα, μιας και είχε στο πρόγραμμα 3 απαιτητικές και πολύ δύσκολες ειδικές διαδρομές στο Δάσος του Καθαρό… Ουσιαστικά, οι ειδικές διαδρομές του Σαββάτου ήταν και οι πιο δύσκολες και απαιτητικές όλου του αγώνα, τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον συνοδηγό, ο οποίος έδινε την δική του μάχη έξω από το 4×4 όχημα φυσικά… Άλλωστε σε αγώνες τέτοιας μορφής η εξωτερική καθοδήγηση από τον συνοδηγό είναι καθοριστικής σημασίας για το γρήγορο και σίγουρο πέρασμα – σκαρφάλωμα των δύσκολων εμποδίων, ενώ φυσικά δεν ήταν και λίγα τα σημεία εντός της ειδικής όπου οι εργάτες πήραν «φωτιά».  Οπότε και οι συνοδηγοί έπαιξαν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην έκβαση του τελικού αποτελέσματος. Τα 12 πληρώματα που κατάφεραν να ολοκληρώσουν τις 2 πρώτες ημέρες του αγώνα είχαν πλέον μπροστά τους  την Κυριακή και φυσικά την τελευταία ειδική του αγώνα, την οποία οι διοργανωτές είχαν ονομάσει Super-Ειδική. Γιατί άραγε;;; Η Super-Ειδική, ήταν πραγματικά μια αντρική διαδρομή, συνολικής απόστασης 1200 μέτρων, με το βασικό χαρακτηριστικό της να είναι οι εναλλαγές στο Terrain, καθώς περιελάμβανε και δύσκολα κομμάτια με σκαρφάλωμα αλλά και «πατημένα» γρήγορα κομμάτια, ενώ το σημαντικό για τους θεατές ήταν ότι είχαν την ευκαιρία από συγκεκριμένα σημεία να την απολαύσουν ολόκληρη, ενώ ταυτόχρονα θαύμαζαν και την θέα του Λυβικού Πελάγους. Η ειδική της Κυριακής ήταν αναμφισβήτητα η πιο θεαματική ειδική όλου του αγώνα, τόσο για τους θεατές, όσο και για τους αγωνιζόμενους επίσης, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα όρια τους και φυσικά τα όρια των τετρακίνητων όπλων τους, στις πλαγιές του Σελάκανο. Τα απρόοπτα δεν έλειψαν από τον αγώνα καθώς υπήρξαν «τούμπες» χωρίς φυσικά κανέναν τραυματισμό, μιας και όλα τα μέτρα ασφαλείας τηρούνταν τόσο από τους αγωνιζόμενους όσο και από τους οργανωτές που δεν είχαν αφήσει τίποτα στην τύχη του. Επίσης, ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο του αγώνα ήταν η πραγματικά παλικαρίσια προσπάθεια όλων των συνοδηγών που έδωσαν μάχη με τα σκληροτράχηλα εδάφη των διαδρομών, γεμάτα από κοφτερές πέτρες και δύσκολα σημεία τα οποία έπρεπε να σκαρφαλώσουν, ενώ ταυτόχρονα έπρεπε να δώσουν την μάχη και με τα χρονόμετρα. Όσο για τους οδηγούς; Πραγματικά με τις ικανότητες τους, έκαναν τους θεατές να πιστέψουν ότι το σκαρφάλωμα μιας πλαγιάς με «απαγορευμένη» κλίση ακόμα και για κάποιον πεζό, γι αυτούς ήταν μια τυπική διαδικασία, δύσκολη μεν, «παιχνιδάκι» δε… και φυσικά σε κάθε επιτυχημένη τους προσπάθεια κέρδισαν απλόχερα το χειροκρότημα και τις ζητωκραυγές του πλήθους που είχε γεμίσει και τις 3 ημέρες τα βουνά του Λασιθίου. Μετά και την ολοκλήρωση της τελευταίας ειδικής ακολούθησε ο τερματισμός και οι απονομές για τους νικητές της απόλυτης 4×4 περιπέτειας, αργά το απόγευμα της Κυριακής 5 Δεκεμβρίου σε χώρο ειδικά διαμορφωμένο στο Λιμάνι Ιεράπετρας. Αν και κατά την διάρκεια όλου του τριημέρου υπήρχαν αρκετές ανατροπές στην κατάταξη, τελικοί νικητές ήταν το πλήρωμα από Θεσσαλονίκη, με τους Θεολόγη Γιώργο-Τζιρίνη Σάκη, με όπλο τους ένα «απλό», σε σύγκριση με τα υπόλοιπα τετρακίνητα τέρατα, Suzuki Samourai. Τα παιδιά από Θεσαλλονίκη πραγματικά έδωσαν μαθήματα τετρακίνησης, «πετώντας» μέσα σε όλες τις ειδικές τις οποίες περνούσαν σχεδόν απροβλημάτιστα. Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ένα ακόμα εκπληκτικό πλήρωμα, οι Ραυτόπουλος Βασίλης-Μπάρλος Βασίλης, από την Πάτρα με το Pajero… Ενώ στην τρίτη θέση του βάθρου βρέθηκε ένα πλήρωμα από το Ρέθυμνο με τους γνωστούς και από τα 4×4 Trial για το έπαθλο Κρήτης, Βαγγέλη Τσουρλάκη-Γιώργο Διαμαντή, με μια ίδιο-κατασκεύη που «έμοιαζε» με Hilux. Μεγάλοι άτυχοι οι Πολίτης Κώστας-Αλευρής Δημήτρης με το Hilux μαμούθ” από την Πάτρα, οι οποίοι λίγα μέτρα πριν από τον τερματισμό είχαν ξεζαντάρισμα με αποτέλεσμα να χάσουν μέσα από τα χέρια τους την τρίτη θέση. Το πλήρωμα από Ηράκλειο, με τους Μαυράκη Μιχάλη-Στειακάκη Θοδωρή, την πρώτη ημέρα του αγώνα αντιμετώπισε αρκετά μηχανικά προβλήματα, ενώ επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι  η μορφή των ειδικών ήταν ουσιαστικά «απαγορευτική» για το ογκώδες και πολύ ψηλό Cherokee από το Ηράκλειο, το οποίο τελικά κατάφερε να τερματίσει στην 11η θέση, πραγματοποιώντας ουσιαστικά έναν άθλο. Τέλος, αναλυτικό ρεπορτάζ με τα αποτελέσματα του αγώνα καθώς και πλούσιο φωτογραφικό υλικό μπορείτε θα βρείτε σύντομα στο athleticradio.gr και cretadrive.gr, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σύντομα και στο κανάλι του cretadrive στο youtube μπορείτε να απολαύσετε μερικά in car πλάνα από το Samοurai των Θεολόγη Γιώργο και Τζιρίνη Σάκη, νικητών του αγώνα, αλλά και από τους Μισερλή Φάνη-Σύρρο Κώστα με το εκπληκτικό SS2 από τους Δελφούς… Και το απόλυτο Πανελλήνιο τετρακίνητο event ανανεώνει το ραντεβού του με την Κρήτη για το 2ο Wild Terrain Κρήτης, το 2011, με ακόμα μεγαλύτερες περιπέτειες εκτός δρόμου και με την ελπίδα του χρόνου ο καιρός να βοηθήσει περισσότερο για την δημιουργία ακόμα πιο εντυπωσιακών διαδρομών με νερό και λάσπες… Οι πρώτες φωτογραφίες έχουν ήδη αρχίσει να ανεβαίνουν εδώ

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook