Έπειτα από έξι εβδομάδες σκληρής προετοιμασίας το τεχνικό επιτελείο του Κισσαμικού χορήγησε στους ποδοσφαιριστές διήμερο ρεπό, ώστε να απολαύσουν λίγες στιγμές χαλάρωσης.
Το Σάββατο και την Κυριακή δεν έγιναν προπονήσεις και η προετοιμασία συνεχίστηκε τη Δευτέρα.
Την Τετάρτη το μενού περιλαμβάνει φιλικό μεταξύ Α.Ο.Χανιά και Κισσαμικού στα Περιβόλια, αν και υπάρχει περίπτωση το ματς να γίνει τελικά στο γήπεδο Μάλεμε.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701