Ακόμα μία εβδομάδα προετοιμασίας διανύει ο Κισσαμικός, που συνεχίζει σε καθημερινή βάση τη σκληρή δουλειά στις προπονήσεις ώστε να παρουσιαστεί έτοιμη στην πρεμιέρα της Football League, αν τελικά γίνει την Κυριακή όπου θα φιλοξενήσει τον ΟΦΗ ή αν θα πάει αργότερα.
Το πρόγραμμα της Δευτέρας περιελάμβανε απογευματινή προπόνηση στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου, στην οποία δεν συμμετείχε λόγω ίωσης ο Βασίλης Μάντζης. Στο μεγαλύτερο κομμάτι του προγράμματος συμμετείχε ο Δημήτρης Τσερκέζος.
Η συνέχεια της προετοιμασίας θα δοθεί με την πρωινή προπόνηση της Τρίτης (20/09).


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701