Αργεί η σέντρα, μειώνονται τα προβλήματα

Ο Κισσαμικός συνεχίζει την προετοιμασία του περιμένοντας την απόφαση για την έναρξη της Φούτμπολ Λιγκ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Διπλή προπόνηση στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου είχε το πρόγραμμα της Τετάρτης ο Κισσαμικός, που συνεχίζει τη σκληρή δουλειά εν αναμονή της απόφασης για την έναρξη της Football League.

Στο μεγαλύτερο μέρος των προπονήσεων συμμετείχε ο Τσερκέζος, ενώ ο Κίκε προληπτικά έκανε ειδικό πρόγραμμα. Λόγω μικροενοχλήσεων ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε το απόγευμα ο Κουρέλλας, όπως και ο Μάριο Μαρτίνεθ.

Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για σήμερα, το απόγευμα (29/09).

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook