Διπλή προπόνηση στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου είχε το πρόγραμμα της Τετάρτης ο Κισσαμικός, που συνεχίζει τη σκληρή δουλειά εν αναμονή της απόφασης για την έναρξη της Football League.
Στο μεγαλύτερο μέρος των προπονήσεων συμμετείχε ο Τσερκέζος, ενώ ο Κίκε προληπτικά έκανε ειδικό πρόγραμμα. Λόγω μικροενοχλήσεων ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε το απόγευμα ο Κουρέλλας, όπως και ο Μάριο Μαρτίνεθ.
Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για σήμερα, το απόγευμα (29/09).


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701