Υπομονή για τουλάχιστον ακόμα μία εβδομάδα

Θα πρέπει να κάνουν οι άπαντες στον Κισσαμικό για την έναρξη του πρωταθλήματος.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Υπομονή, τουλάχιστον ακόμα μία εβδομάδα, θα πρέπει να κάνουν οι ποδοσφαιριστές, και όχι μόνο, του Κισσαμικού για την έναρξη του πρωταθλήματος, μετά την νέα αναβολή.

Όσον αφορά την προπόνηση της Τετάρτης σε ένα κομμάτι του προγράμματος συμμετείχε ο Σταθάκης, ενώ το ατομικό του πρόγραμμα συνέχισε ο Αντωνιάδης. Οι ποδοσφαιριστές δούλεψαν σε ασκήσεις κατοχής, ταχύτητες και για το τέλος το πρόγραμμα είχε δίτερμα τακτικής.

Σήμερα, το απόγευμα είναι προγραμματισμένο το επόμενο… ραντεβού τεχνικού επιτελείου και ποδοσφαιριστών στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook