Χωρίς νέα προβλήματα συνεχίστηκε η προετοιμασία του Α.Ο.Χ. ενόψει του αγώνα με αντίπαλο τη Σπάρτη (Πέμπτη 27/10, 15:00, ΟTE TV 1), για το κύπελλο Ελλαδος.
Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας, προπονήθηκαν την Τρίτη στο γήπεδο της Μοναχής Ελιάς και ο Αντώνης Δρακόπουλος ενημέρωσε, πως μετά την σημερινή προπόνηση θα τους ανακοινώσει την αποστολή, η οποία θα αναχωρήσει το βράδυ, με προορισμό τη Σπάρτη.
“Είμαστε μια καινούργια ομάδα και ξεκινάμε τις αγωνιστικές μας υποχρεώσεις απο το θεσμό του κυπέλλου, ο οποίος δεν μας αφήνει αδιάφορους, έστω κι αν θεωρούμε, ότι πιο σημαντικό, είναι το παιχνίδι της Κυριακής.
Και η Σπάρτη πάντως είναι μια καινούργια ομάδα. Στη football league δεν έχει παραστάσεις αλλα ο θεσμός του κυπέλλου, είναι κάτι εντελώς το διαφορετικό. Δείχνει πάντως με τις κινήσεις που έκανε, ότι θα είναι ανταγωνιστική”, δήλωσε ο Γρηγόρης Αθανασίου για το παιχνίδι με αντίπαλο τη Σπάρτη.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701