Μίλιτς: “Eίμαστε χαρούμενοι που ξεκινήσαμε”

Ο Σέρβος επιθετικός του Κισσαμικού μίλησε για το ματς της πρεμιέρας με τον ΟΦΗ (1-1).

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Κισσαμικός κατάφερε λίγο πριν το φινάλε να σώσει την παρτίδα και να πάρει τον βαθμό της ισοπαλίας κποντρα στον ΟΦΗ (1-1) στην πρεμιέρα της Β’ εθνικής.

Μπαίνοντας στο παιχνίδι στο 71’ ο Αλεξάνταρ Μίλιτς αποτέλεσε τη “χρυσή αλλαγή” για την Χανιώτικη ομάδα, πετυχαίνοντας στο 88’ το γκολ της ισοφάρισης.

Ο Σέρβος επιθετικός στις δηλώσεις του για το ματς ανέφερε τα εξής:

«Πρώτα απ’ όλα είμαστε χαρούμενοι που ξεκινήσαμε να παίζουμε, μετά από τόσο μεγάλη προετοιμασία που κράτησε τρεις μήνες και ήταν πολύ δύσκολη για εμάς η αναμονή. Σήμερα ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, γιατί ήταν το πρώτο παιχνίδι για το πρωτάθλημα. Πήραμε έναν βαθμό και θέλω να συγχαρώ τους συμπαίκτες μου για το πολύ καλό παιχνίδι που έκαναν.

Πρέπει να ξεχάσουμε αυτό το παιχνίδι και να κοιτάξουμε το επόμενο που ακολουθεί με τη Λαμία. Πρέπει να κρατήσουμε τα θετικά από αυτό το παιχνίδι και από την Τρίτη να δουλέψουμε για το επόμενο».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook