Μπαξεβάνος: “Να συνεχίσουμε και κόντρα στην Λαμία την καλή εικόνα”

Ο Σπύρος Μπαξεβάνος μίλησε για το παιχνίδι του Κισσαμικού κόντρα στην Λαμία.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά όσα δήλωσε στο kissamikos.gr: «Πάμε να δώσουμε ένα εξίσου δύσκολο παιχνίδι με αυτό της πρεμιέρας απέναντι στον ΟΦΗ, αφού αντιμετωπίσουμε μία πολύ καλή ομάδα που έχει υψηλές βλέψεις τη νέα σεζόν. Εμείς θέλουμε να συνεχίσουμε να έχουμε την ίδια καλή εικόνα που είχαμε στα πρώτα επίσημα παιχνίδια της χρονιάς. Υπάρχει αυτοπεποίθηση στην ομάδα και θα πάμε με στόχο να πάρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook