Αναλυτικά όσα δήλωσε στο kissamikos.gr: «Πάμε να δώσουμε ένα εξίσου δύσκολο παιχνίδι με αυτό της πρεμιέρας απέναντι στον ΟΦΗ, αφού αντιμετωπίσουμε μία πολύ καλή ομάδα που έχει υψηλές βλέψεις τη νέα σεζόν. Εμείς θέλουμε να συνεχίσουμε να έχουμε την ίδια καλή εικόνα που είχαμε στα πρώτα επίσημα παιχνίδια της χρονιάς. Υπάρχει αυτοπεποίθηση στην ομάδα και θα πάμε με στόχο να πάρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».
Μπαξεβάνος: “Να συνεχίσουμε και κόντρα στην Λαμία την καλή εικόνα”
Ο Σπύρος Μπαξεβάνος μίλησε για το παιχνίδι του Κισσαμικού κόντρα στην Λαμία.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701