Στις προπονήσεις επέστρεψαν το απόγευμα της Δευτέρας οι ποδοσφαιριστές του Κισσαμικού, μετά το ρεπό της Κυριακής (13/11).
Το πρόγραμμα περιελάμβανε κυρίως παιχνίδια κατοχής και λίγο τρέξιμο, ενώ σήμερα, Τρίτη (15/11) θα πραγματοποιηθούν προπονήσεις και το πρωί και το απόγευμα.
Ατομικό πρόγραμμα έκαναν οι Λαζαρίδης, Σταθάκης, Σελινιωτάκης, ενώ ειδικό πρόγραμμα ακολουθεί ο Κίκε, που θέλει περισσότερο χρόνο σε σχέση με τους άλλους τρεις ποδοσφαιριστές για την αποκατάσταση του τραυματισμού του.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701