Ξεπέρασε τις ενοχλήσεις ο “Σέλι”

Ενώ ο Κισσαμικός βρίσκεται εν αναμονή των εξελίξεων στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Διπλή προπόνηση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη για τον Κισσαμικό, που όπως και οι υπόλοιπες ομάδες βρίσκεται εν αναμονή των εξελίξεων στο Ελληνικό ποδόσφαιρο για να μάθει πότε θα ξεκινήσει ξανά το πρωτάθλημα.

Το πρωί η προπόνηση είχε δύναμη, σπριντ και μερικές ασκήσεις κατοχής και το απόγευμα παιχνίδια κατοχής και δίτερμα τακτικής.

Λόγω ενοχλήσεων ατομικό πρόγραμμα μαζί με τους Λαζαρίδη, Σταθάκη, ακολούθησε και ο Παντελάκης. Οι τρεις ποδοσφαιριστές αναμένεται τις επόμενες ημέρες να επιστρέψουν σε κανονικούς ρυθμούς προπονήσεων.

Ο Κίκε συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα, ενώ ο Σελινιωτάκης συμμετείχε κανονικά στην απογευματινή προπόνηση, βγάζοντας το πρόγραμμα χωρίς ενοχλήσεις.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook