H Καλλιθέα δεν εκπροσωπήθηκε στη συνέντευξη Τύπου, μετά το τέλος του αγώνα στη Λαμία, καταγγέλλοντας ότι μέλη της δέχθηκαν επίθεση στο ημίχρονο.
Κανένας από το τεχνικό επιτελείο και τους ποδοσφαιριστές της Καλλιθέας δεν παραβρέθηκε στην συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα με τη Λαμία. Όπως ανέφεραν, αυτό έγινε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για όσα διαδραματίστηκαν κατά την αποχώρηση των δύο ομάδων στο ημίχρονο της αναμέτρησης.
Οι άνθρωποι της Καλλιθέας δήλωναν έκπληκτοι από την συμπεριφορά κορυφαίων παραγόντων της Λαμίας, αλλά και ποδοσφαιριστών της που δημιούργησαν τα επεισόδια καθώς η ομάδα ήταν στη φυσούνα για τα αποδυτήρια.
Όπως τόνισαν, το να μην παραβρεθούν στην συνέντευξη Τύπου ήταν το λιγότερο που μπορούσαν να κάνουν έπειτα από την αντιμετώπιση που είχαν.
Πηγή: mikriliga.com
Ταχύτατες αναλήψεις εντός 24 ωρών. Stoiximan.gr.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701