Επέστρεψαν στη δράση

Επιστροφή στην αγωνιστική δράση για τις τέσσερις ομάδες του πρώτου ομίλου μας.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Λόγω της αργίας…της 25ης Μαρτίου, τη προηγούμενη Δευτέρα, έκαναν…τη παρέλαση τους άπαντες!

Παίχθηκε λοιπόν η 2η αγωνιστική, με τους… BLOOPERS πάντως, να παρατείνουν την απραξία τους, αφού έκαναν το προγραμματισμένο ρεπό τους. Άντε γεια!

Κατάφεραν να κερδίσουν προχθές οι “ΑΔΙΣΤΑΧΤΟΙ” (φώτο) και οι “KITSAS FC”.

Οι πρώτοι με 5-3 επικράτησαν της ομάδος “ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ”. Και οι δεύτεροι, με 6-4 της ομάδος “ΚΑΦΕ, η ΟΜΗΓΥΡΙΣ”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook