Κελαϊφί: «Περήφανος για τον προπονητή μας, φτιάχνουμε μία ομάδα για το μέλλον»

Mε τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Λουίς Ενρίκε, ο Νασέρ Αλ Κελαϊφί, με τον πρόεδρο της Παρί Σεν Ζερμέν να αναφέρει πως ο Ισπανός τεχνικός ήδη χτίζει μια ομάδα για το μέλλον, σχεδιάζοντας την μετά-Εμπαπέ εποχή για τους Παριζιάνους.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο ισχυρός άνδρας των πρωταθλητών Γαλλίας παραχώρησε συνέντευξη στο RCM Sport, και μεταξύ άλλων μίλησε για το πλάνο που υπάρχει στην Παρί για την κατάκτηση του Champions League, ενώ τόνισε ότι πρώτος στόχος του συλλόγου, είναι να δημιουργηθεί μία ομάδα με μέλλον.

«Είμαι περήφανος για τον προπονητή μας (Λουίς Ενρίκε), ο οποίος κάνει φανταστική δουλειά. Κάνει καταπληκτική δουλειά χτίζοντας όλα αυτά. Δεν είναι μόνο τα αποτελέσματα, αλλά και το πώς παίζουμε, η στρατηγική, το όραμα», ειπε και συνέχισε: «Ακούστε, το Champions League είναι μεγάλη ιστορία. Ίσως το συζητήσουμε στο μέλλον.

Είπαμε στην αρχή της σεζόν ότι θέλαμε να φτιάξουμε μια ομάδα για το μέλλον. Μια ομάδα που μπορεί πραγματικά να παίξει μαζί για άλλα έξι ή οκτώ χρόνια. Έχουμε τη νεότερη ομάδα στα προημιτελικά. Έχουμε τη νεότερη ομάδα από τους δέκα καλύτερους συλλόγους στην Ευρώπη. Αυτό μας κάνει περήφανους και είναι υπέροχο που ακολουθούμε αυτή τη στρατηγική με νεαρούς παίκτες, Γάλλους επίσης, για να πετύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερα. Όλοι είδαν το τελευταίο παιχνίδι».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook