Ο Έλληνας αμυντικός, που ενδιαφέρει εδώ και καιρό -και- τις ελληνικές ομάδες, θέλησε να πει το δικό του «αντίο» στον αγγλικό σύλλογο.
Το μήνυμα του Γιαννούλη:
«Γεια σας Καναρίνια,
Ήρθε η ώρα να χωρίσουμε μετά από 3,5 χρόνια. Ένα χρονικό διάστημα που με βοήθησε να εξελιχθώ και ως άνθρωπος και ως ποδοσφαιριστής. Υποφέραμε, γελάσαμε, αποτύχαμε και πετύχαμε μαζί και αυτό σημαίνει πολλά για μένα. Μακάρι αυτό το τέλος να το γιορτάζαμε με άνοδο, αλλά τα πράγματα δεν πήγαν όπως όλοι θέλαμε.
Αυτό δεν αλλάζει τίποτα. Το συναίσθημα να παίζεις στο Carrow Road με τα παιδιά, με την κίτρινη και πράσινη φανέλα, μπροστά σε αυτούς τους καταπληκτικούς οπαδούς. Δεν έχω λόγια να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για όλους στον σύλλογο. Προπονητές, συμπαίκτες, επιτελείο. Θέλω, λοιπόν, να σας ευχαριστήσω όλους μέσα από την καρδιά μου. Ήταν μια φοβερή πορεία.
Να προσέχετε, Dimi».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701