Ελαμπντελαουί: «Εύχομαι όλοι μαζί να πανηγυρίσουμε στο τέλος» (vid)

Η πιο μεγάλη ώρα έφτασε για τον Ολυμπιακό. Οι ερυθρόλευκοι κοντράρονται με τη Φιορεντίνα στον μεγάλο τελικό του Europa Conference League (22:00) στην «Opap Arena» .

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το «παρών» στην OPAP Arena θα δώσει απόψε και ο Ομάρ Ελαμπντελαουί Ο άλλοτε ποδοσφαιριστής των «ερυθρολεύκων» βρίσκεται ήδη στην Αθήνα και θα βρίσκεται στη Νέα Φιλαδέλφεια για να παρακολουθήσει από κοντά τον μεγάλο τελικό του Ολυμπιακού με τη Φιορεντίνα για το τρόπαιο του Conference League.

Ο Ομάρ τόνισε ότι σήμερα θα είναι ένας οπαδός του Ολυμπιακού, καθώς ευχήθηκε στο τέλος του αγώνα να πανηγυρίζουν όλοι οι «ερυθρόλευκοι» μαζί.

«Γεια σε όλους. Είμαι στην Αθήνα τώρα και νιώθω υπέροχα που είμαι εδώ, μου ξανάρχονται όλες οι μνήμες στο μυαλό. Είμαι τόσο χαρούμενος που είμαι εδώ να υποστηρίξω την ομάδα σε αυτό το μεγάλο ματς και θέλω να ευχηθώ τα καλύτερα. Στους οπαδούς. Ενισχύστε την ομάδα, θα είμαι ένας από τους οπαδούς, εννοείται και εύχομαι όλοι μαζί να πανηγυρίσουμε μετά το ματς. Πάμε!».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook