Ο Έλληνας τεχνικός τόνισε μεταξύ άλλων ότι οι παίκτες της Ένωσης έμοιαζαν να το θέλουν περισσότερο, ενώ ξεκαθάρισε ότι η ομάδα του έπρεπε να έχει μεγαλύτερη ηρεμία.
Οι δηλώσεις που έκανε ο Μαρίνος Ουζουνίδης:
«Φάνηκε σαν να ήθελε η ΑΕΚ το παιχνίδι περισσότερο. Και εμάς μας ενδιέφερε, αλλά εδώ υπάρχει αυτή η ιδιαίτερη κατάσταση. Μπορώ να πω ότι δεν ήταν καλό το αποτέλεσμα για μας. Έπρεπε να έχουμε περισσότερη ηρεμία γυρίζοντας περισσότερο τη μπάλα αλλά δεν το κάναμε.
Ο αντίπαλος με τις στημένες φάσεις μας έφερε μέσα στην περιοχή, είναι πολύ δυνατοί εκεί. Θα πρέπει να συγκεντρωθούμε και να γίνουμε καλύτεροι και πιο αποφασιστικοί στα παιχνίδια που έρχονται».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701