Δειλινά: To “ευχαριστώ” στον κόσμο και τα συγχαρητήρια στον κ. Μανδαλενάκη!

30/03/2026 17:03

Τα Δειλινά, με ανακοίνωσή τους, ευχαρίστησαν αρχικά τον κόσμο της ομάδας που γέμισε χθες το γήπεδο και στήριξε θερμά τους ποδοσφαιριστές. Παράλληλα, έδωσαν συγχαρητήρια και στον κ. Μανδαλενάκη για την άψογη διαιτησία του.